Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

درباره بازی «پول و اسلحه» | بپا «نارو» نخوری

  • کد خبر: ۵۳۶۳۸
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
درباره بازی «پول و اسلحه» |  بپا «نارو» نخوری
پول‌ها و اسلحه‌ها روی میز هستند. اگر ناگهان همه اسلحه‌ها رو به صورت شما قرار بگیرد، جا می‌زنید یا اینکه میز را خالی نمی‌کنید و اسلحه را رو به رقبا می‌گیرید؟
ایمان فروزان‌نیا  | شهرآرانیوز - پول‌ها و اسلحه‌ها روی میز هستند. اگر ناگهان همه اسلحه‌ها رو به صورت شما قرار بگیرد، جا می‌زنید یا اینکه میز را خالی نمی‌کنید و اسلحه را رو به رقبا می‌گیرید؟

 
درباره بازی «پول و اسلحه» |  بپا «نارو» نخوری

فیلم اکشن پشت صندلی بازی

اگر وارد یک اتاق شدید و دیدید ۸ نفر پشت یک میز نشسته‌اند و نفری یک اسلحه دستشان است و آن را گرفته‌اند مقابل صورت یکی دیگر از افراد پشت میز، جا نخورید. هیچ تنش و دعوایی در کار نیست، اتفاقا برعکس، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رومیزی در آن اتاق در جریان است. «پول و اسلحه» (cash and guns) که ناشران بازی ایرانی آن را به اسم «نارو» هم منتشر کرده‌اند، یک بازی در سبک بلوف و مافیایی است که با چاشنی شوخی و مذاکره همراه می‌شود. شهرت این بازی به‌دلیل ابزار و مهره‌های آن است که حس شرکت در یک داستان جنایی و مسلحانه را تقویت می‌کند. لودویک موبلان فرانسوی این بازی را سال ۲۰۱۴ طراحی کرد. اولین نسخه‌های بازی طرح‌های فانتزی دارند، ولی حالا نسخه‌هایی با گرافیک خشن‌تر و نزدیک‌تر به واقعیت در بازار به‌فروش می‌رسد.
 
در بازی نارو می‌توانید سکانس‌های هیجان‌انگیز فیلم‌های سینمایی را در فضایی واقعی تجربه کنید. هدف در بازی رومیزی این است که پس از ۸دور بازی، بیشترین پول را جمع کنید و همچنان زنده مانده باشید. داستان بازی از این قرار است که گروهی از تبهکاران در انباری متروکه در حال تقسیم پول‌های دزدی‌شان هستند، اما هیچ راهی برای توافق پیدا نمی‌شود! پس هرکسی اسلحه‌اش را از غلاف خارج می‌کند و به سمت دیگران نشانه می‌گیرد. ممکن است تیر مشقی باشد و شاید هم واقعی. برنده کسی است که زنده بماند و پول‌ها را جمع کند.

 
درباره بازی «پول و اسلحه» |  بپا «نارو» نخوری
 

بلوف بزن، مچ بگیر، برنده شو

در هر دور از بازی یکی از بازیکنان نقش رئیس را بازی می‌کند و جریان بازی و تقسیم پول‌ها را به دست می‌گیرد. ابتدا کارت‌های پول رو می‌شود تا مشخص شود چه گزینه‌هایی در دسترس است. بعد بازیکن‌ها اسلحه خود را مخفیانه با یکی از کارت‌های تیر‌های مشقی یا جنگی مسلح می‌کنند. رئیس تا ۳ می‌شمارد و هرکس اسلحه خود را به سمت یکی دیگر از بازیکن‌ها نشانه می‌گیرد. باتوجه به شرایط، رئیس این امکان را دارد که به یکی از بازیکنان که به سمت او نشانه رفته است، دستور دهد که شخص دیگری را هدف بگیرد. پس از مدت کوتاهی که هرکدام از بازیکن‌ها اوضاع بازی و جدیت تصمیم کسانی که به سمت آن‌ها نشانه رفته‌اند را بررسی کردند، رئیس دوباره تا ۳ می‌شمرد. پس از اعلام شماره‌۳، هرکسی با نگه‌داشتن یا سرنگون‌کردن آدمک خود، باید اعلام کند که به این دور از بازی ادامه می‌دهد یا خیر. درصورتی‌که کسی به سمت شما نشانه رفته باشد و قصد ادامه بازی را داشته باشید، باید خطر پربودن اسلحه حریف و اصابت گلوله‌اش به خودتان را در نظر بگیرید!
 
هرکس که اسلحه‌اش را به سمت یکی از بازیکنان باقی‌مانده نشانه رفته است، کارت خود را رو می‌کند. اگر فشنگ اسلحه‌اش جنگی باشد، نفر مقابل یک کارت جراحت می‌گیرد و در تقسیم پول‌های آن دور شرکت نخواهد کرد. سپس، با شروع از رئیس، همه بازیکن‌های باقی‌مانده یکی از کارت‌های پول روی میز را که ممکن است شامل پول نقد، الماس، تابلو نقاشی، جایگاه رئیس در دور بعد، التیام جراحت یا گلوله باشد، انتخاب می‌کند و جلو خود قرار می‌دهد. این کار تا زمانی که هیچ کارت پولی روی میز باقی نمانده باشد، ادامه پیدا می‌کند. بازی پس از ۸ دور به پایان می‌رسد. بازیکنی که بیشترین پول و الماس و عتیقه را جمع کرده باشد، برنده می‌شود.

 

چه افرادی از بازی لذت خواهند برد؟

با آنچه درباره روش بازی گفتیم، باید متوجه شده باشید که این بازی خوراک آن‌هایی است که می‌توانند خوب بلوف بزنند و مچ بقیه را هم بگیرند. توجه به زبان بدن، شمردن تعداد مهمات حریف و به یاد داشتن آن در طول بازی و گاهی هم خطرکردن از ویژگی‌هایی است که برای برنده‌شدن باید داشته باشید. این بازی را اگر در جمع دوستانتان انجام بدهید، سرشار از موقعیت‌های خنده‌دار و شوخی خواهد بود؛ بسیار تفنگ‌هایی که در این بازی با یک چشم‌غره همسر به سمت دیگری نشانه رفته و بسیار تیر‌های مشقی که همه را ترسانده است. بازی نارو را می‌توانید با پرینت گرفتن کارت‌ها و وسایل بازی در خانه هم بسازید. فایل‌های قابل پرینت این بازی در اینترنت به‌صورت رایگان موجود است، ولی به هر حال خرت‌وپرت‌های بردگیم اصلی، جذابیت بیشتری به بازی شما خواهد داد.
 
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->